Voorbereidingen vrijwel klaar - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Albert Vermeij - WaarBenJij.nu Voorbereidingen vrijwel klaar - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Albert Vermeij - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen vrijwel klaar

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

14 Augustus 2008 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

De voorbereidingen zijn op het inpakken van de koffer en het kopen van de reisapotheek klaar.Deze week toch maar een internationaal rijbewijs aangeschaft. Hoewel dit volgens informatie van de reisagent niet noodzakelijk is, vind ik het voor mijzelf een prettiger gevoel hem wel te hebben. Mijn routeschema heb ik inmiddels een paar keer aangepast in het vorige verslag. Wanneer er geen gekke dingen gebeuren is dit de route die wij gaan afleggen. Tenzij het ergens zo mooi is dat wij een dag langer willen blijven. Dit gaat dan ten koste van een andere ingeplande vrije dag. We vertrekken op 6 sept. om 07.20 uur met vlucht- nummer AC6603 (Air Canada) met een overstap op London Heathrow, en komen om 12.05 uur Canadese tijd aan op 6 sept.in Vancouver. In Hotel Best Western Exhibition Park Vancouver hebben wij 2 nachten een kamer gereserveerd. Maandag kunnen wij de camper pas tussen 13.00-16.00 uur ophalen. Op zondag gaan we Vancouver alvast verkennen en kunnen van de reis bij- komen.

• 14 Augustus 2008 - 14:02

Nel :

Hé postmuts, het wordt nu spannend. We gaan hier allemaal meegenieten van jullie reis. Voorlopig kom je nog maar een keer koffie drinken en de post brengen. Veel plezier verder met de voorpret!

• 14 Augustus 2008 - 17:27

Jan Stam:

Hoi Albert en Corry het ziet er allemaal goed uit de site en nu maar aftellen voor het vertrek.

• 14 Augustus 2008 - 20:27

John:

he babbel nu gaat het bijna gebeuren ,als je maar wel terugkomt
    en niet van plan bent te gaan emigreren
    nou tot horens en ik hou de weblog in de gaten doeiiiiiiiiiii

• 19 Augustus 2008 - 19:55

JOOP EN PETRA:

Hele fijne vakantie geniet ervan, maar doe wel voorzichtig.
    We zijn niet in de gelegen heid om jullie fantastische reis per computer te volgen of erop te reageren omdat we zoals je weet zelf met vakantie zijn en aan boord niet in het bezit van een laptop zijn. Ouderwets he, wel lekker ontspannen hoor.

Veel plezier en achteraf lezen we je verhalen wel.

• 28 Augustus 2008 - 13:24

De Brouwertjes:

Jongens heeeeeeeeeeeeeel veeeel geluk al daar julie hebben het zeker verdiend,
    geniet en laat alles over je heen komen.

GENIET en niets anders dan
    GENIETEN.

• 01 September 2008 - 10:38

Margreet:

Hallo allebei,
    Het schiet nu lekker op. Nog even en dan kunnen jullie gaan genieten van de vakantie. Veel plezier.
    Groetjes margreet

• 05 September 2008 - 09:02

Christina:

hallo albert,en je vrouw natuurlijk
    ik wens jullie een hele mooie reis.Wij moeten ons natuurlijk weer met Italië behelpen. Groeten van Christina.

• 06 September 2008 - 11:34

Jan Stam:

Hoi Albert en Corry, ik wens jullie een hele goede vakantie en geniet er van. ik volg jullie op de voet.

Gr Jan Stam

• 07 September 2008 - 18:18

John En Nel:

hoe is de lange vlucht geweest , wel vermoeiend zeker maar nu kunnen jullie even bijkomen in vancouver
    en nu maar jullie voorbereiden op de rondreis veel plezier